Dit jaar zullen we de Spinnentocht varen, met een doorvaart onder het tunneltje onder de Prins Bernhardlaan. De naam van de tocht zegt het al, dus neem een petje of plumeau mee. Geen zin om door de spinnenwebben te varen? Overdragen is ook een mogelijkheid.
Beoogde vertrektijd: 10:00 uur, met na afloop een lunch (iedereen neemt eigen lunch mee)
Afstand: circa 15 km

