BUITENGEWONE LEDENVERGADERING
13 november – 20:00 uur
Onze vereniging is op zoek naar een nieuwe VOORZITTER
De voorzitter weet wat er in de vereniging leeft, stelt de agenda voor de 10 bestuursvergaderingen per jaar op en leidt deze vergaderingen. Tot zijn/haar taak hoort het onderhouden van contacten met de gemeente en andere organisaties. Een visie op de toekomst van de vereniging die gesteund wordt door de leden is een belangrijk thema voor de komende jaren. De leiding over de uitvoering daarvan ligt bij de voorzitter. Hij/zij is de woordvoerder en in voorkomende gevallen de vertegenwoordiger van het bestuur. Het kunnen delegeren van taken helpt om binnen de 24 uur per maand te kunnen blijven.
Tevens zoeken wij een EERSTE SECRETARIS
De eerste secretaris beantwoordt de post en e-mail of stuurt deze door. Dit vraagt 1 tot 3 maal per week aandacht en vergt ongeveer 3 uur per week tijd. Ingekomen post /email en belangrijke zaken dien je in te brengen in de bestuursvergadering. De 10 bestuursvergaderingen en de jaarlijkse algemene ledenvergadering bijwonen is ook onderdeel van deze rol.
Daarnaast willen we ook de functie van TWEEDE SECRETARIS invullen.
De tweede secretaris dient deel te nemen aan de bestuursvergaderingen en verzorgt bij de algemene ledenvergaderingen het notuleren. Een andere taak is het archiveren van beleidsstukken, het bijhouden van de besluitenlijst en de stukken aanleveren voor de algemene ledenvergadering. De tijd die je daarvoor nodig hebt is maximaal 4 uur per maand.
Voor elke bestuurslid wordt verwacht dat hij/zij meedenkt in oplossingen en hoe zaken opgepakt en geregeld kunnen worden.
Heb je interesse om ons bestuur te komen versterken, mail dit dan naar info@hkvhaarlem.nl